Gratis verzending vanaf €35,- in Nederland en Belgie | 1 a 2 dagen levertijd | Shop Nu
Wil je een bestelling plaatsen met een waarde onder de €35,- dan betaal je €5,95 verzendkosten voor Nederland en €7,95 voor België. Heeft je bestelling een waarde van boven de €35,- dan nemen wij deze voor onze rekening binnen Nederland!
Je ontvangt per mail een bevestiging over de zending. Indeze mail staat de track & trace code. Dit betreft een link van POSTNL, waarmee je de zending kan volgen.
Wij leveren standaard onze pakketten met de hoogste prioriteit. Wij maken gebruik van PostNL. Voor 15:00besteld, morgen of overmorgen in huis!
Wat vervelend dat je een artikel mist bij jou bestelling. Jemag ons een e-mail sturen onder vermelding van jouw ordernummer en aangevenwelk artikel je mist bij de bestelling. Wij zullen dit voor je uitzoeken enzorgen ervoor dat je binnen 12 uur tijdens onze openingstijden een reactieontvangt.
Wat vervelend dat je een verkeerd artikel hebt ontvangen. Jemag ons een e-mail sturen onder vermelding van jouw ordernummer en aangevenwelk artikel je mist bij de bestelling en welk artikel je verkeerd hebtontvangen. Wij zullen dit voor je uitzoeken en zorgen ervoor dat je binnen 12uur tijdens onze openingstijden een reactie ontvangt.
Ja dat is mogelijk. Wij leveren via onze website www.renassweets.nl aan het buitenland.
De levering zal hoogstwaarschijnlijk bij de buren aangeboden worden. Indien de buren ook niet thuis zijn, laat de bezorger een notitie achter dat zij het de volgende werkdag opnieuw proberen te leveren.
Dit is pas mogelijk als de eerste bezorg poging is geweest.Je kunt een wijziging via de link van je track & trace doorgeven.
Je mag ons een e-mail sturen met een foto van de verpakkingen het bestelnummer. Wij zoeken dit graag voor je uit en komen dan met eenoplossing bij je terug.
Je ontvangt de track en trace code zodra jouw pakket is verwerkt. Meestal ontvang je deze binnen enkele uren.
Het is goed om te weten dat wanneer jouw Track & Trace gegenereerd is jouw pakket nog niet in handen van PostNL is. Om die reden is je bezorgtijd niet direct bekend, vandaar dat je het beste de volgende ochtend je status nogmaals kunt bekijken. Indien de status uit blijft is jouw pakket nog niet aan een rit toegewezen. Je kan het beste dit even afwachten. Indien het langer duurt dan 2 dagen, mag je contact met ons opnemen zodat we dit voor je kunnen uitzoeken.
Dit betekent dat jouw pakket tussen ons logistiek centrum en het depot van POSTNL is. De eerste scan wordt namelijk gegeven in het depot. Je kan dit rustig afwachten want meestal op de volgende leverdag is er een levertijd bekend.
Dit betekent dat het pakket is aangekomen in het sorteercentrum van POSTNL. POSTNL voert vervolgens nog een scan uit zodat je een bezorgtijd ontvangt op de Track & Trace link.
Allereerst vervelend dat jij het pakket niet hebt ontvangen. POSTNL kan jouw pakket afgeleverd hebben bij de buren zonder een notitie achter te laten. Vraag daarom eerst bij de buren of zij het pakket hebben. Mocht dit niet het geval zijn, neem dan direct contact met ons op. Wij nemen dan contact op met POSTNL om te vragen naar meer informatie over de desbetreffende levering.
Wat vervelend dat het pakket beschadigd is. Je mag foto’s naar ons toesturen naar info@renassweets.nl en daarbij je bestelnummer vermelden. Wij zullen meekijken naar de situatie en je dan adviseren wat we het beste kunnen doen.
Je mag contact met ons opnemen zodat wij de situatie kunnen bekijken. Je mag ons hierover een e-mail sturen zodat we dit voor je kunnen uitzoeken.